2010. április 23., péntek

jól

Számomra teljesen élesen érzékelhetően egy nevetős beszélgetés közben emelni kezdte a karját, hogy átöleljen. Nem láthatta, hogy észrevettem.
Annyira önkéntelen volt a mozdulat, és annyira tudatos a lefékezése.
Nem is történhet ez másképp egy munkahelyen.
Jól érem magam, NŐnek érzem magam, ha dicsér, ha kér, ha megköszön valami apróságot.
...
...
Arra pedig nagyon vigyázok, hogy az a másik ne vegye észre, hogy milyen álmaimban vált társammá. És érdekes, hogy mellette is Nőnek érzem magam.
...
...
Pedig nem vagyok más, mint voltam. Ugyanaz a félénk-erős, kicsit tökéletlen (szerintem duci) én-képű emberpéldány, mint voltam.
---
---
De itthon miért nem érzem magam még nőnek sem, nemhogy NŐ-nek?
És én miért nem látom már FÉRFI-nak, aki mellettem áll közel XX éve?
---
---
Bennem van a hiba, vagy a világom változott meg?

7 megjegyzés:

  1. Szia Selyem!

    XX = ???? Hmmm?

    VálaszTörlés
  2. ez még lemaradt ...

    Tegnap 1 képet (avatarnak) fel kellett tenni ...

    Több mint 1 órát néztem képeket ( nagyon sokat ) és azt állapítottam +, hogy nincs köztük 1 jó sem ...

    Persze a "családról" akadt ezer is MIND tetszett! %eek%

    A belső határt nem tudjuk magunknak meghúzni ....

    A hideget és a meleget érezzük ... ezt is csak akkor, ha együtt élünk ...

    ****
    Wazz! most gondoltam arra a nejem egy kakukk! Mindenkit leépít, kitúr mellőlem (barát) ez hülye, az szemét önző, Az meg 1 nagy k...a és ...

    - Te meg 1 nagy szar vagy! -

    Akkor mi a xar akar ... ??? ( a fészket ??? kérdezem én, már mindent kipróbáltam, tanácsokat, könyveket, virágokat, de semmi ... )

    Csak viccelek ám! ( or not? )

    VálaszTörlés
  3. Az XX = pont annyi, amennyi. Ja, nem, eggyel több. ;)
    Nekem anyám ilyen kitúrós. Se nekem, se apámnak ne legyen barát, barátnő, külön magányélet. Féltékeny a férjem helyett is.

    VálaszTörlés
  4. Nem kell felvenni, bólogatsz és kész!

    1 L több, Te nyertél ... %lol% én 2 well előtte ... %eek%

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom hogy megérem e az 1 l többet ...

    VálaszTörlés
  6. Boldogabbat ;))

    Nagyon eltűntél ...

    ... talán van olyan ami mostanság történt
    S' megosztható!

    VálaszTörlés