2010. október 8., péntek

Mivan?

Az orrom elé nyit egy oldalt egy általam nem kedvelt hírportálon (sose higgy annak a híroldalnak, ami állandóan bizonygatja, hogy objektív és független, mert vagy "ő" nem az, vagy az olvasói).
Ami benne van, nekem rosszindulatú és szükségtelen, valamint nem kissé uszítós is, éppen a vörösiszap tragédia kapcsán, mintha nem lenne elég bajunk.
Kérdi, mit gondolok róla? (Igazából nem tudom, mifasznak kérdezi, ama portál kapcsán kb. 95%-ban nem egyezünk.)
Elmondom, talán kicsit indulatosabban.
Aztán megállít, és közli, hogy túllihegem, és ő csak egy cikket mutatott nekem, és hagyjam már abba.


Ja, tehát inkább nem kíváncsi a véleményemre, mert hosszabb, mint ahogy ő szeretné, nem vagyok hajlandó azon felháborodni, amin ő szeretné, úgyhogy inkább fejezzem be.
Jó.


A pszichológusom meg azt mondja, maradok mellette, mert kapcsolatfüggő vagyok.
Ilyenkor kételkedem.

4 megjegyzés:

  1. ... sztem. ilyenkor nem kell belemenni, a "bővített kiadásba" ...

    Az gyanítom valami más van a háttérben ... nem ez a cikk! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Jaja, olykor én is rájövök (másnap reggelre), hogy nem kellett volna. Meg arra is, hogy végre szól, ha valami nem smakkol és nem hetek, hónapok múlva jön elő egy másik vitában.

    A háttérben valóban nem a cikk van, hanem a teljesen eltérő világképek és értelmezések, amik egyre inkább felszínre kerülnek. Én lassabban változtatok, óvatosabban, ő pörgősebben, szélsőségesebben.

    VálaszTörlés
  3. vita? ... hmmm ...

    hangos?

    igen, ha (szeretünk) akkor ha valami nem érthető akkor megkérdezzük, és megbeszéljük, mert, ha nem "tiszta" valami azok (lehet, hogy először nem érdekes) de később ezeken múlik minden ...
    Észre sem lehet venni de egy idő után a gondolatok nem hagynak békén vele ... kényelmetlenné válik és hangosabb minden ...
    ... amíg nyitottak vagyunk a másikra addig mindent megbeszélünk! :-)

    VálaszTörlés
  4. Már rég írtál! (pedig idekattintok)

    Pedig "klassz" a selymet érinteni ... ;-)

    Kellemes Karácsonyt, és (mit is?) hmmm ...

    Érzelmekben dús újévet, kívánok!

    VálaszTörlés