2011. szeptember 16., péntek

Hogy mi van?

Hát tényleg kacsolatfüggő vagyok. :)
Itt vagyok mellette, hónapok óta szex nélkül, egyszerűen csak azért mert szeretek vele lenni. Tulajdonképpen nem is kívánom. Nem vágyom az érintését, a csókját, de nem alszom, amíg haza nem ér, nem jó ha nem itthon alszik.
Ugyanakkor elfogadom, hogy más a társasága, másokkal jár buliba. Furcsa ez, valahogy olyan nemnormális párkapcsolat. Olyan, mintha inkább távkapcsolat lenne.
A pszichológusom többször megkérdezte, hogy szerintem meg vagyok-e csalva. Nos, szerintem nem. De, hogy ő hogy bírja, arról halványlila füttyöm sincs.
Ja, és ha igaza van és megcsal, akkor mi van. Oka vagyok én is legalább 50%-ban.
De mit tegyek, ha én kényszerítés nélkül elfogadom, ami van?


a múltkor mondta egy ifjonc (nálam egy tizessel simán fiatalabb) a munkahelyen, hogy persze, hogy szép a lányom, volt kitől örökölnie. Én meg majdnem belepirultam :O
Régen hallottam már ezt hihetően, hihetőnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése